Prekonfiguracja

 

Usługa wsparcia technicznego polegająca na wstępnej konfiguracji sprzętu przed jego dostarczeniem z magazynu FEN do partnera.

Usługa skierowana jest do partnerów którzy dopiero zaczynają wdrażać rozwiązania i nie dysponują w danym momencie specjalistami w danej dziedzinie lub potrzebują pomocy przy pierwszej konfiguracji rozwiązania.

Zakres i koszt usługi ustalany jest indywidualnie w momencie składania zamówienia na usługę.

Regulamin


Przed zamówieniem usługi prosimy o zapoznanie się z regulaminem.

Regulamin w formacie PDF dostępny jest pod poniższym linkiem.

Procedura zgłoszenia


Zgłoszenie zapotrzebowania na usługę:

  1. Zgłoszenie zapotrzebowania na usługę należy skierować na adres: helpdesk@fen.pl
  2. Szczegółowy zakres oraz termin wykonania usługi ustalany jest indywidualnie po oficjalnym zgłoszeniu zapotrzebowania na usługę, w tym celu należy w zgłoszeniu umieścić zwrotne dane kontaktowe.
  3. Po zaakceptowaniu zakresu prac, terminu wykonania oraz wstępnej wyceny wysyłane jest potwierdzenie.
  4. Podpisane potwierdzenie należy odesłać zwrotnie, stanowi to oficjalne zamówienie usługi, podpisanie potwierdzenia stanowi akceptację regulaminu świadczenia usług Wsparcia Technicznego przez Konsorcjum FEN.
  5. Po wykonaniu usługi, otrzymają Państwo potwierdzenie zawierające: zakres wykonanych prac, pliki konfiguracyjne z urządzenia, ostateczną cenę za wykonaną usługę oraz fakturę.
  6. Warunkiem koniecznym aby usługa mogła zostać wykonana, jest udostępnienie danych niezbędnych do konfiguracji, dostępu do pomieszczeń w których zainstalowane są urządzenia(w wypadku usługi świadczonej w siedzibie klienta lub partnera) oraz zapewnienie kontaktu do osoby odpowiedzialnej za urządzenie po stronie klienta.