Usługa wsparcia technicznego polegająca na konfiguracji zdalnej urządzeń znajdujących się u partnera lub klienta końcowego przez pracownika Konsorcjum FEN.
Usługa skierowana jest do partnerów którzy potrzebują pomocy przy nowym lub istniejącym wdrożeniu lub nie dysponują odpowiednimi zasobami aby zrealizować dane zadanie. Aby realizacja usługi była możliwa partner zobowiązany jest do udostępnienia zdalnie urządzenia za pomocą kanału wskazanego przez pracownika Konsorcjum FEN(przekierowanie odpowiednich portów z sieci Internet do urządzenia, dostęp przez dedykowaną aplikację wskazaną przez pracownika Konsorcjum FEN, zdalny pulpit(RDP)).
Zakres usługi ustalany jest indywidualnie w momencie składania zamówienia na usługę.
Konsorcjum FEN przysługuje prawo do odmowy wykonania usługi.
Zamawiający składając zamówienie na usługę akceptuje regulamin świadczenia usług Wsparcia Technicznego przez Konsorcjum FEN.
Koszt jednostkowy usługi: 150 pln netto/1 h